• آبان ۱۲, ۱۳۹۴
  • روابط عمومی
  • دسته‌بندی نشده
  • 0

به گزارش روابط عمومی شرکت واسپاری سپهر صادرات، این شرکت در دومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه و هفتمین نمایشگاه فرصت های سرمایه گذاری کشور کهآرم جدید شرکت واسپاری سپهر صادرات۲ در جزیره کیش برگزار می گردد، حضوری فعال خواهد داشت.
بر اساس اهداف بانک صادرات ایران در جهت ارائه بهتر محصولات و خدمات شرکت های ابزاری بانک به عموم هموطنان، حضور در این نمایشگاه در دستور کار قرار گرفت و شرکت های زیرمجموعه بانک در قالب یک سوپر مارکت مالی در مجموعه غرفه بانک صادرات ایران حضور خواهند داشت.
بازار سرمایه به عنوان یکی از ارکان بازار مالی نقش به سزایی در بسیج امکانات مالی و سرمایه ای در جهت تخصیص بهینه منابع به منظور رشد و توسعه اقتصادی کشورها دارد. بازار سرمایه با توجه به پتانسیل های خود به ویژه در تجمیع سرمایه های خرد، تأمین مالی و شناساندن فرصت های سرمایه گذاری می تواند نقش بسیار موثری در توسعه اقتصادی کشور داشته باشد.
معرفی قابلیت های نهادهای مالی داخلی و خارجی، توسعه و گسترش زیرساخت ها و ظرفیت های تجارت بین الملل و معرفی توانمندی ها و آخرین دستاوردهای شرکت های داخلی و خارجی فعال در بازار سرمایه از مهمترین اهداف برگزاری این نمایشگاه است.
گفتنی است دومین نمایشگاه بورس، بانک و بیمه از ۱۸ لغایت ۲۱آبانماه در محل نمایشگاه های دائمی جزیره کیش برگزار شده و بدینوسیله از عموم هموطنان گرامی، جهت بازدید از غرفه شرکت واسپاری سپهر صادرات دعوت بعمل می آید.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *