مراسم بزرگداشت هفته دفاع مقدس و گرامیداشت یاد شهیدان والامقام و ایثارگران دفاع مقدس، شهیدان حرم، امنیت و سلامت در ساعت ۱۲:۳۰ روز دوشنبه ۴ مهرماه در با حضور گرم قاطبه کارکنان شرکت، مدیر عامل، رئیس هیات مدیره و سایر مسئولان برگزار شد.

این مراسم با سخنرانی جناب آقای سامانی مدیر عامل  محترم شرکت آغاز گردید. ایشان طی سخنانی، با اشاره به آیه کریمه “و من الناس من یشری نفسه ابتغاء مرضاه الله  و الله رؤوف بالعباد” شهیدان و ایثارگران را از مصادیق این کریمه دانستند و با اشاره به شان نزول آیه اظهار داشتند که حضرت علی علیه السلام در شب لیله المبیت با نثار جان خود در جای پیامبر ص که تهدید قطعی به قتل و شهادت شده بود، قرار گرفت و از جان شیرین خود در راه زنده ماندن پیامبر و اعتلای اسلام گذشت که در پی این جان نثاری خداوند به ایثارگری امیر مؤمنان در گفتگوئی که با  فرشتگان داشت، مباهات کرد و این آیه شریفه نازل گردید.

ایشان سپس به وظیفه ما مردم در قبال شهیدان و ایثارگران پرداخت و در اثبات ضرورت این قدردانی مطالبی بیان داشت.

سخنران بعدی مراسم آقای بهمن ابراهیمی، رئیس هیات مدیره بود.

ایشان که خود از رزمندگان و جانبازان دوران دفاع مقدس و همچنین از خانواده پر افتخار شهیدان است، به بیان خاطراتی از حضور خود در کوههای کردستان در مقابله با دشمن بعثی و همزمان با دشمنان مزدور داخلی پرداخت. سرمای شدید، بارش متراکم برف ، نبود جاده دسترسی، استفاده از وسیله نقلیه ی جاندار، از نکات شنیدنی این خاطرات بود.

پس از آن تعدادی از همکاران نقطه نظرات خود و دشواری­های خانواده های خویش و ترس و دلهره مادران در انتظار لحظه های خطر را یادآور شدند. در پایان از حاضران پذیرائی بعمل آمد و به همکاران دارای سابقه ایثارگری، هدایا و لوح تقدیر تقدیم شد

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *