بانک صادرات ایران به منظور پاسخگویی مطلوب تر به نیاز مشتریان نسخه جدید همراه بانک را روانه بازار ساخت که مشتریان از طریق آن امکان صدور مجوز برداشت بدون کارت در دستگاههای خودپرداز را پیدا می کنند.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در راستای افزایش سطح دسترسی هموطنان به خدمات الکترونیکی، با افزودن قابلیت های جدید به خدمات قابل ارائه از طریق همراه بانک، نسخه ۴.٩٢ اندرویدی نرم افزار همراه بانک را روانه بازار کرد. بر این اساس کاربران می توانند علاوه بر دریافت خدمات قبلی، از امکان صدور مجوز برداشت بدون کارت از طریق دستگاههای خودپرداز با استفاده از نسخه جدید همراه بانک صادرات ایران برخوردار شوند. با استفاده از این قابلیت مشتری می تواند مجوز برداشت وجه بدون کارت را برای شخص دیگری صادر و ذینفع نیز با مراجعه به بیش از ۵ هزار دستگاه خودپرداز این بانک در اقصی نقاط کشور، وجه مورد نظر را برداشت کند. همچنین مشتریان در صورت همراه نداشتن کارت سپهر نیز می توانند از این امکان بهره ببرند.

علاوه بر قابلیت یاد شده، امکان دریافت گزارش قبوض پرداخت شده نیز به خدمات همراه بانک صادرات ایران افزوده شده است که طی آن مشتریان می توانند فهرست قبوضی که در یک بازه زمانی مشخص از طریق سامانه همراه بانک صادرات ایران پرداخت کرده اند را مشاهده کنند.

این گزارش می افزاید: تعیین هویت از طریق اثر انگشت یکی از دقیق‌ترین روش‌های شناسایی افراد است، از این رو بانک صادرات ایران به عنوان اولین بانک، از چند ماه پیش این قابلیت را برای ورود به سامانه همراه بانک کاربران IOS طراحی و به اجرا گذاشته است. در این نسخه علاوه بر حفظ قابلیت و توانمندی های جدید، امکان جستجوی شعب و ورود به نرم‌افزار با استفاده از اثر انگشت، برای دستگاه‌هایی که قابلیت تعریف و استفاده از اثر انگشت در آنها وجود دارد، فراهم شده است.

شایان توجه است، بانک صادرات ایران به عنوان نخستین بانک در کشور امکان برداشت وجه بدون کارت را از طریق دستگاههای خود پرداز فراهم ساخت که این قابلیت استقبال چشمگیر هموطنان را به دنبال داشته است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *