به دلیل تنوع خدمات و دسترسی آسان به ابزارها و درگاه های پرداخت بانک صادرات ایران تعداد کارت های برداشت این بانک به حدود ۴٣ میلیون کارت رسید، این میزان معادل ١٨ درصد کل کارت های بانکی می باشد که اطلاعات آنها منتشر شده است.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران؛ تنوع، فراگیری و قابلیت های ممتاز خدمات نوین این بانک استقبال هموطنان را به همراه داشته است. بر اساس گزارش اداره نظام پرداخت های بانک مرکزی ج.ا.ا در این زمینه بانک صادرات ایران تا پایان شهریور ماه سالجاری با صدور ۴٢ میلیون و ٨۵٨ هزار کارت برداشت که این میزان بیشترین کارت صادره در نظام بانکی کشوری می باشد نقش بسزایی در تسهیل بهره مندی خدمات بانکی برای هموطنان ایفا کرده است.
این گزارش می افزاید: مجموع تعداد کارت های اعتباری صادره بانک صادرات ایران بیش از ٣٧٠ هزار کارت می باشد که این تعداد کارت  صادره جایگاه نخست را به این بانک اختصاص داده است.
همچنین این بانک در پاسخ به نیاز متقاضیان ضمن ارتقاء سطح کمی و کیفی خدمات خود صدور انواع کارت ها را در دستور کار دارد. به گونه ای که تا پایان مهر ماه سالجاری تعداد کل کارت های صادر بانک یاد شده به رقم ۶٢ میلیون کارت بالغ گشته است.
این گزارش حاکی است از بین انواع کارتهای الکترونیکی، کارتهای سپهر با توجه به قابلیتهای زیاد آن که امکان دریافت و انتقال وجه از طریق دستگاه های خودپرداز، خرید online از طریق بسترهای اینترنتی، خرید با استفاده از دستگاه های پایانه فروش و… را برای مشتریان فراهم می سازد بیشتر مورد استقبال قرار گرفته است.
شایان توجه است؛ دارندگان سپهرکارتها می توانند از خدمات متنوع دستگاههای خودپرداز، خدمت پرداخت تلفنی قبوض و تلفنبانک از طریق سامانه صدای سپهر (٠٩۶٠٢)، پایانه های فروش نصب شده در فروشگاه های معتبر سراسر کشور و دستگاه های کارتخوان شعب استفاده  کنند.
گفتنی است، بانک صادرات ایران با ٢۵۶٣ شعبه در سراسر کشور، نصب و راه اندازی بیش از۵٢۵هزار دستگاه کارتخوان متصل به حسابهای این بانک، انجام روزانه بیش از ٢٠ میلیون تراکنش آنی و ارایه انواع خدمات متنوع نوین بانکی به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشور نقش موثری در توسعه و نهادینه کردن فرهنگ بانکداری الکترونیک در جامعه ایفا کرده است.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *