​نماینده مردم ساری و میان رود گفت: قابلیت های فراوانی که بانک صادرات ایران با پیشینه ای که در عرصه بانکداری از آن برخوردار است نقش تعیین کننده و بسزایی در توسعه کشور دارد.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، محمد دامادی در جمع خبرنگاران افزود:حمایت بانک صادرات ایران  از انجام پروژه های مختلف علاوه بر تکمیل طرح های اقتصادی باعث ایجاد اشتغال پایدار به عنوان یکی از دغدغه های اصلی جامعه می شود.

عضو کمیسیون عمران مجلس اضافه کرد: این بانک به عنوان بزرگترین بانک بورسی کشوراز ظرفیت بالایی بهره مند است و می تواند نقش بیشتری در رونق اقتصادی و گذر از مرحله رکود حاکم بر فضای اقتصاد  کشور ایفا کند و با توجه به  دارا بودن نیروهای خلاق و مدیریت کارآمد به عنوان پیشرو در فعالیت های خرد و کلان اقتصادی، چالش های این عرصه را کاهش دهد.

دامادی خاطر نشان کرد: رونق اقتصادی کشور در گرو توجه به مولفه های اقتصاد مقاومتی از جمله استفاده حداکثری از ظرفیت های داخلی است و برنامه ریزی در این زمینه می تواند کمک شایانی به اهداف اقتصادی دولت برای پشت سر گذاشتن چالش های اقتصادی  داشته باشد.

وی در بخش دیگری از سخنانش با اشاره به برخی مسایل سیاسی در عرصه بین المللی  گفت:  با وجود بسیاری تنگناها و فشارها، کشور ما در سطح منطقه موقعیت مناسبی دارد و امید می رود با بهبود شرایط و پشت سر گذاشتن برخی التهابات، بانک صادرات ایران با توجه به شعب زیادی که در خارج از کشور دارد برای پویایی اقتصاد ملی گام های بلندتری بردارد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *