بانک صادرات ایران همزمان با ولادت با سعادت حضرت محمد مصطفی (ص) و امام جعفر صادق (ع) به منظور  ارج نهادن به نقش و جایگاه مشتریان، قرعه کشی طرح کلیک را برگزار می کند.
به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، این بانک در پاسخ به مشارکت مشتریان و ترویج فرهنگ بانکداری نوین ، طرح کلیک باشگاه مشتریان را به اجراء گذاشته است که قرعه کشی طرح یاد شده همزمان با ولادت باسعادت حضرت محمد (ص) و امام جعفر صادق(ع) در ٢٧ آذرماه برگزار می شود.
براساس این طرح تمامی مشتریان حقیقی که دارای حداقل یک حساب در این بانک و یا نسبت به گشایش حساب اقدام کرده اند، با استفاده از درگاه‌های الکترونیکی و انجام تراکنش‌های غیرحضوری می توانستند کسب امتیاز کنند.
این گزارش می افزاید امتیاز هر فعالیت در طرح کلیک براساس جدول جامع امتیازی بخش بانکداری الکترونیکی مندرج در وب سایت باشگاه مشتریان به نشانیclub.bsi.ir محاسبه شده و مشتریان می‌توانند با مراجعه به سایت یادشده امتیازات خود را مشاهده کنند.
بر این اساس جوایز این طرح شامل دو دستگاه خودروی هیوندای IX٣۵، ١٠٠ عدد کمک هزینه خرید لپ تاپ، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید گوشی هوشمند، ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید تبلت و ٢٠٠ عدد کمک هزینه خرید ساعت مچی هوشمند به قید قرعه به برندگان آن اعطاء خواهد شد.
شایان توجه است؛ مشتریان حقیقی این بانک از طریق استفاده از درگاه‌های خودپرداز، اینترنت بانک، همبانک، همراه بانک، تلفن بانک، پایانه‌های فروش متصل به حساب‌های بانک و درگاه خرید اینترنتی مطابق طرح یاد شده می توانستند امتیاز کسب کنند بانک صادرات به منظور ترویج فرهنگ بانکداری نوین، کاهش هزینه ها و صرفه جویی در وقت مشتریان طرح های متنوع دیگری را در دستور کار قرار داده که در آینده از آنها رونمایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *