هفته دفاع مقدس تداعی پایمردی و دلاوری حماسه آفرینانی است که  با ایمان قوی و عشق به سرزمین خود در نبردی نابرابر، معادلات دشمنان را بر هم زدند و سرانجام با عزت و اقتدار اراده سترگشان را بر بیگانگان تحمیل کردند به مثابه چراغ روشن و هدایتگر برای آینده این سرزمین است.

به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران، اسماعیل لـله گانی مدیر عامل این بانک در پیامی خطاب به هموطنان عزیز به مناسبت هفته دفاع مقدس با بیان مطلب فوق افزود: اگر امروز  جهانیان به حقانیت جمهوری اسلامی ایران اذعان نموده و در عرصه بین الملل موفقیت و دستاوردهای بزرگی نصیب ملت ایران شده است بدون تردید مرهون  مجاهدت رزمندگان و شهدای گرانقدری است که با مهر وجودشان تومار ظلمت و خشونت را در هم نوردیدند.

وی تصریح کرد: این دوران پرشکوه جلوه کاملی از اقتدار مردم ایران بود و به وضوح  در بردارنده پیام بزرگی به همه جهانیان بود که ایرانیان صلح جو و اهل مدارا، اگرچه سر ناسازگاری با هیچ کشوری ندارند، اما به وقت دفاع از دین و ناموس و شرف خود، دستی واحدند و زبان تطمیع و تهدید نمی پذیرند.

لـله گانی در بخش دیگری از پیام خود تصریح کرد: همراهی و مشارکت کارکنان بانک صادرات ایران طی هشت سال دفاع جانانه که توام با افتخارآفرینی و تقدیم شهدا، ایثارگران، جانبازان و آزادگان سرافراز بود  شاهد و گواه صادقی بر پیشتازی این بانک در عرصه مقاومت و دفاع مقدس به ویژه شبکه بانکی کشور می باشد.

مدیر عامل یادآور شد: در آن بحبوحه های سخت و نفس گیر، رزمندگان اسلام، یکپارچه و پر شور تحت لوای انفاس قدسی امام امت و با اتکال به خداوند بزرگ و تاسی از ائمه اطهار  چنان  حماسه ای را رقم زدند  که تحریم، تهاجم، دشمنی و خصومت آشکار و پنهان دول غرب و بعثی ها، خدشه ای به صفوف به هم پیوسته امت وارد نساخت و مردم، یکدل و یکصدا در پشت جبهه ها و در صف مقدم، آزدی، استقلال و عزت و ایمان خود را فریاد می زدند و امروز نیز به تاسی از همان پایمردی ها  از تنگناهای صعب العبور که در صدد پاشیدن بذر ناامیدی و یاس در بین ملت است  به سلامت عبور خواهیم کرد.

لـله گانی در پایان اظهار داشت: با اغتنام از فرصت، یاد و خاطره  شهدا، جانبازان، آزادگان، رزمندگان و جهادگران رشید، این اسطوره‌های ایران زمین را گرامی می‌دارم و ارادت قلبی  خود را به خانواده شهدا و ایثارگران عزیز و ارجمند  به ویژه  خانواده معزز شهدا و جانبازان و آزادگان بانک صادرات ایران تقدیم می‌نمایم. امید که همه ما با تلاش در راه ساختن ایرانی سربلند و بلند آوازه، به مسئولیت خویش در زنده نگهداشتن فرهنگ دوران دفاع مقدس عمل نماییم.

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *