• مهر ۱۱, ۱۳۹۴
  • روابط عمومی
  • دسته‌بندی نشده
  • 0
​اسماعیل للـه گانی مدیرعامل بانک صادرات ایران با انتشار پیامی خطاب به هموطنان ضمن تبریک عیدغدیرخم از این عید بزرگ به عنوان فرصتی برای تقرب به درگاه خداوند یاد کرد.
  به گزارش روابط عمومی بانک صادرات ایران در پیام مدیرعامل این بانک آمده است:دکتر لله گانی
عید غدیرخم سرچشمه جوشان ولایت و امامت و موعدتکمیل دین که در آن امیر المومنین علی (ع) به عنوان ولی و وصی آخرین فرستاده حق حضرت محمدمصطفی (ص) انتخاب شده است، فرصت گرانبهایی برای ما مسلمانان می باشد تا باردیگر دل به حب حضرت رسول و خاندان گرامی اش بسپاریم و بیش از پیش به درگاه خداوند سبحان تقرب جوییم، اگر چه در این ایام به دلیل رخداد منا و فوت حجاج بیت الله الحرام، تلخکامی جهان اسلام را فرا گرفته است ما نیز همچون سایر هموطنان، خود را داغدار این ضایعه  اسفبارمی دانیم.
 در این ایام خجسته که همگان آن را ارجمند و گرامی می شمارند، برخود فرض می دانم تا به تأسی از آموزه های دین مبین اسلام لزوم رفتار حسنه با مشتریان و مراجعه کنندگان بانک را مجددا” مورد تاکید قرار داده و اذعان نمایم که موفقیت و دستاوردهای امروزه بانک عظیم و  مردمی صادرات ایران ثمره رضایت همکاران تلاشگر، سهامداران همدل و  مشتریان وفاداری است که در فراز و فرودهای تاریخ ۶٣ ساله این بانک همراهی و همیاری را وجهه  همت خویش قرار داده اند.
   باور داریم که هر برگ زرین بر تارک این بانک، مرهون الطاف بیکران خداوند متعال و تنها با رضایت ذی نفعانش میسر می شود. البته که این مهم از گذشته  تا کنون به عنوان اصلی انکار ناپذیر در صدر  اهداف عالیه بانک گنجانده شده است.
در خاتمه با تبریک فرا رسیدن عید غدیر خم، از درگاه خداوند سبحان تندرستی و بهروزی را برای همگان مسألت می نمایم

ارسال دیدگاه

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *